lördag 3 september 2011

Fram och tillbaka

Gunga mig,  fram och tillbaka, upp på ett dunvitt moln och ner i svarta hål, gunga mig....Tänk att kunna sätta sådana ord på hur det är. På pricken. I alla fall för mig. Och tydligen även för Eva Dahlgren.  N som står mig väldigt nära, har sagt många gånger att om man vill att det blåser ganska hårt - då ska man vara med mig.  Om man hellre vill ha stiljte, då är inte jag nå´t bra val. Som tur var insåg N så småningom att han gillar om inte storm, så åtminstone kuling.  Ibland kan det bli stormvarning pga smärtan, men ibland kan det blåsa hårt av positiva orsaker. Tidigare i livet hade jag ett valspråk som jag numera övergett. "Fort men snabbt". Det håller inte längre pga kroppen som  är rätt osnabb i dag. Bör skaffa mig ett nytt, hmm det tål att tänka på...

Jag läser ju en del bloggar och har lagt märke till nå´t som dom kallar "Dagens". Det handlar inte om mat (fast i mitt fall hör det ju ihop), utan om outfit. Så varsågoda, med tanke på förra inlägget. Här är Dagens med tomatrött, broccoligrönt och morotsorange.

3 kommentarer:

  1. Snyggt:-)Du har bra koncentraion också:)

    SvaraRadera
  2. Anne: 100% fokus vet du! Här o nu...

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Och röda väskor gillar jag! Hehe, har en själv just nu... Mera dagens outfit vill ja se, så jag får lite inspiration till egna outfits.
    heanku

    SvaraRadera