lördag 15 oktober 2011

En kommentar.

Måste jag kommentera mitt eget inlägg? Bara två dagar efter att jag skrev min hyllning till Pär Johansson (Hudik) - ja då kommer Uppdrag Granskning. Vet inte vad jag ska tro. Känns som om jag vill göra som strutsen. och inte låtsas om. Kanske ska göra så.Fast jag brukar tycka att det är ett bra program...
Jag har haft datastrul, lite glest mellan inläggen därav. Men nu är det löst, strulet. Tänk att jag nästan får panik när det inte funkar. Att inte ha åtkomst till nätet. Om någon sagt det till mig för ett antal år sedan, ja vad hade jag tänkt?
Nu satt jag 2,5 timmar i telefonkö till supporten för mitt bredband. Bara för att sedan få höra att de inte kunde hjälpa mig! Grrr! Men nu har det som sagt löst sig via en IT-människa hos min arbetsgivare. Så ordningen är återställd här hemma. Jag är åter i kontakt med omvärlden. Även under mina sämsta dagar.Som att vara med där ute. Nästan.  Det är väl rätt fantastiskt ändå?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar