torsdag 20 oktober 2011

Tappad sug.

Livet är fullt av tappade sugar. Jag har tappat min idag. Hoppas det är tillfälligt och snabbt övergående. Funderar lite över detta. Om det finns en massa tappade sugar runt om i världen, så borde det ju gå ganska lätt att hitta en igen. Hjälper ni mig att leta?
Att jag tappat min just idag har sin förklaring. Mitt fot-onda har en peak igen. Efter några riktigt hyfsade dagar är det nu tillbaka med full kraft. Kanske att jag anar en del av orsaken.
Min cykeltur i dag innefattade även ett besök i en affär. Ett kort sådant, men ändå blev det  dessa steg som fick allt att rinna över. Jag blir så heligt  *''''' på detta.
Jag skulle bara köpa en liten present . Inte gå runt och strosa, för det ordet: STROSA, finns inte längre i min begreppsvärld. Jag visste vad jag skulle ha. Tio steg, Tjugo steg. Trettio steg. Ja, ni fattar. I vanliga fall brukar jag be om hjälp med inköp, men nu slumpade det sig så att den jag skulle köpa just den här presenten till, är samma person som jag brukar be om hjälp.
Shit happens.
Dottern brukar säga "Det blir nog bättre under natten". Ibland har ju även hon rätt.
Men detta är anledningen till att jag inte visar er någon Dagens idag, som annars var min intention. Tråkigt va? Eller?

1 kommentar:

  1. Du, jag såg den tappade sugen. skickar den genast till dig....bzzzzz... där har du den! Usch ja, så trist. Känner igen det där att man vill och gör och så blir det alldeles för mycket och man får lida efteråt. Men, flyt med det onda, bekämpa det inte, så kommer du att bli bättre igen. Och man får deppa! Allt gott önskar jag dig.
    heanku

    SvaraRadera